9.2.12

A KIDS THING


...toen merlijn zag dat ik een filmpje van de tecktonic-guys had geplaatst, was hij het er niet helemaal mee eens...-merlijn= mijn zoon van bijna tien, de grootste wijsneus ever-... hij vond toch echt dat 'shufflin' THE THING was!...ok, ik snap 'm...bij nader inzien: als het filmpje start zie ik je allemaal leuke 'kid- things': schildpad-rugzak, vette zonnebril, robothoofd van een kartonnen verhuisdoos met knipperende rode lichtjes als ogen...en de gekke mannetjes in de hoofdrol natuurlijk: het lijken wel een soort van peppi en kokki vre-se-lijk vond ik die!! anyway, ik begrijp dus dat hij dit leuk vindt...en toen ik langer keek het hele klipje volgehouden>> echt!...zo naar het einde toe; eigenlijk pas NADAT de hele grote blonde barbypop in beeld verschijnt...dan pas wordt het een 'adult-thing' en moet ik toegeven: best 'grappig gedaan'...wow, shufflin zo gek nog niet: they CAN realy dance! behalve de barbypop dan he...let u even op     (ieder zo zijn eigen kwaliteiten)





speciaal voor jou lieve stoere merlijn! ...
word er happy van