12.3.12

JAMIROQUAI


jarenlang zong ik in de auto mee met de muziek van Jamiroquai. ik had al hun cd's in mijn dashbordkastje liggen. sinds ik rondrijd in mijn volvo-amazone-combi uit 1967, kan ik alleen nog maar bandjes draaien en heb ik ook nog precies 2 zenders die mijn autoradio weten te vinden...dat is helemaal niet erg, maar soms, heel soms, damn often!! dan mis ik 'mijn' Jamiroquai , maar ook elvis, john, ramses, lenny...en al die anderen...waarvan ik de nummers meegalmde op de weg en vaak met losse handen reed (meeklappend, vingerknippend op het ritme). ik moet werkelijk een debiele aanblik geweest zijn voor mijn medeweggebruikers!
anyway: Jemiroquai dus! hier hun laatste single! WOW! RUNAWAY! 
genieten!

ik bespeur in de clip enig 'voetenwerk' gelijkend aan die van oscar HA!> I like!