27.4.12

T-SHIRTS

enige tijd geleden zijn we -oscart en chaos!- gestart met het ontwerpen van een paar t-shirts voor het bedrijf rice ink -www.riceink.nl-. er zijn reeds een aantal ontwerpen klaar, die op de site van rice ink te zien zullen zijn -site is in wording-. ik ben nog met een paar ontwerpen aan het stoeien. de shirts moeten er uiteindelijk zo uitzien dat, als ik ze zelf in de winkel zou zien hangen, ik ze zou willen kopen -en dragen-! 


met de volgende ontwerpen heb ik dat al wel...echter... k blijf nog even een tijdje naar de concepten kijken, wellicht kom ik soon tot het definitieve ontwerp! de ruwe 'schetsen' >>>>


t
the gun moet helderder, wellicht nog wat gecentreerd, zodat deze recht boven het kruis uitkomt, de tattoo duidelijker, de bovenzijde lichter... de text 'just do it' moet ik nog 'ergens' op het shirt 'kwijt'...kortom..nog niet helemaal tevreden...

het oog wil ik misschien nog groter?...de text 'stare at me' moet worden 'geschreven' ipv getypt...kortom: ook hier nog even mijn ideeen bijstellen...
-bovenstaande shirts zijn van CHAOS!. de andere ontwerpen hebben OSCART&CHAOS! samen gemaakt-.

we hebben al wel wat ontwerpen klaar. check volgende maand de site van rice ink!