24.5.12

DE DAG van het VERJAREN!

op 22 mei was het eerste grote kado: de zon!...
...toch maar wat 'slingers' opgehangen...de melk op mijn cappu werd wonderwel een hart...
ook dit jaar deed ik niets aan mijn verjaardag...
behalve een middag en avond in de lounchebanken in de tuin van het feithuys hangen met merlijn, familie en os, gebakjes bestellen, drinken en dineren tot laat...genietend van het fantastische weer...

ik wil wel iedereen bedanken die er een onvergetelijke dag voor mij van heeft gemaakt :)

merlijn, pap+mam, os, ger, mies, bartje, frankie, inky, randy, joop, ingrid, yvonne, collega's werkman, alfa, leerlingen, vriendinnetjes, ieder die ik ben vergeten ;)...thanx voor jullie felicitaties, kadootjes, tekeningen, bloemetjes, kaartjes...
er komt vast een dag dat ik mijn verjaardag in eenzaamheid vier...maar nu blijkbaar nog even niet!


                        enkele kado's! + ...ticket to the tropics van os!
bedankt docent-collega's: voor de prachtige beker...







en ok, samen met merlijn de nr.1 hit van mijn geboortejaar opgezocht...en heej, die is toevallig!?...


















merlijn had een creatieve avond er was namelijk geen 3ds, tv of computerspel voor handen!