1.8.12

kleine italiaan



vakanties zijn voor mij niet slechts om erop-uit-te-gaan, maar om eens goed door mijn huis te lopen, ofwel, de stapels kleren, cd's, boeken, meuk en ander al tijden loos-geraakt spul weer te vinden en door mijn handen te laten gaan. computers worden opgeschoond, foto's bekeken, het archief gun ik een blik...
1 schooljaar lang presteer ik het om alles, maar dan ook alles de kans te geven zich op te stapelen tot ongekende hoogtes! zo trek ik mijn outfit iedere ochtend uit een zwarte berg die halverwege mijn muur reikt (in de hoek van mijn slaapkamer, zodat deze stapel niet kan omvallen)...en puilen merlijns kasten uit met prul uit vervlogen tijden (ik blijf me verbazen hoe leeftijdgebonden speelgoed is en hoe gauw dit al niet meer speelbaar blijkt te zijn...en met het stempel 'kinderachtig' als waardeloos jaren blijft staan waar het staat!) eens per jaar moet alles anders, omdat er dan tijd gemaakt kan worden voor dat wat uit zichzelf is gaan groeien... weer te snoeien! vakantie?: werk aan de winkel!


vanochtend stuitte ik tijdens mijn grote computer-opruiming op iets wat ik zo lief heb: mijn blije merlijn, die zich een kleine italiaanse man voelt met slechts een paar oogpotlood-strepen op en boven zijn mond! hihi