16.10.12

wishing...




afgelopen week trof ik op mijn macbook een kleine serie kopietjes aan van foto's die ik had 'geliked' het resultaat van om en nabij een paar dagen 'slepen' (naar mijn buroblad) met plaatjes van wat anderen op internet plaatsten ik bundelde ze tot een 1,2,3-je...een optelsommetje van hebbelijkheden, ofwel; tot een kleine -zelf- verwenselijkheid 'gestapeld': 

ik zou via de geschilderde trap op mijn blote voeten -omwonden met mooie garens- naar beneden de keuken in willen schrijden; mijn verse roomboter croissant uit de mooi vormgegeven zak willen scheuren; om vervolgens een douche te nemen en me in te zepen met het goedje uit de fantastisch fraaie flessen douche-gels; mijn haren zou ik droog fohnen met de 'the big gun'; het parfum zou verstoven worden door de nog meer giga vormgegeven diva-flesjes...;de deur uit ging ik niet zonder mijn mega-mooie-gebreide sjaal, en dito dik vet gave sneakers...;een diamanten pleister op mijn wonden...en de deur uitgesneld met mijn high glossy 'glanzende-blonde-haren-jackje' op mijn snelle fiets! -mijn engelse beauty -buldog- achterlatend, wetende dat deze de ultra lederen design fauteuil helemaal vernacheld heeft bij mijn thuiskomst 's avonds- but hey...

hello & goodbye everyone!