29.12.12

stijve pootjes en soepele johnny!


man bijt hond. had ik al niet zovele malen verteld dat ik ze subliem vind...

ik stuitte gisteren ook weer op twee verbazingwekkende filmpjes. filmpjes die weer eens laten zien dat wij waanzinnig met dieren omgaan. 

zie voor uzelf! ik wil slechts nog even opmerken dat ik denk dat de twee vrouwen in het eerste filmpje toch echt iets tekort kwamen in hun jeugd. wellicht hebben ze nimmer met poppen kunnen spelen...? zeg het maar...het is toch weerzinwekkend om te zien dat ze de kleine griezeltjes in jasjes steken waar ze nauwelijks nog in kunnen bewegen?!! en ze dan vervolgens de schuld geven, niet zo goed te kunnen lopen vanwege de koude! a guttagut...wie behoedt dit type vrouw/beschermt ze tegen zichzelf...dit gaat nog eens helemaal fout! ik zie de krantenkopjes al: hondjes gestikt onder fleece-dekentje in poppenbed...of: hondje doodgereden door scootmobiel. oorzaak: stramheid in ledemaatjes door veel te strak zittend pootjes afknellend designers winterjasje! oerdomme dames, doe normaal!!

het tweede filmpje is een heerlijk contrast: imperfectie. doof,  lam, groot of klein...de hond en de pony leefden nog lang en gelukkig! onbetutteld, doch geheel in hun 'zijn' gelaten.

-alhoewel de kleine johnny dan wel duidelijk een taak heeft...toch straalt het genoegen ervan af! -let u op het gedrag van de kleine john als hij zojuist zijn eerste friese grote vriendin ontmoet! hilarisch!-