29.1.13

'GOED' GEVULDE BH!






wellicht een goede print voor op een bh!

steeds vaker grijpen de meiden in mijn klas naar hun linker borst! dit gebaar gaat gepaard met heftige geluiden, die tevens uit diezelfde linkerborst blijken te komen! -namelijk die van meest bizarre ring-tones: gefluit; -bouwvakker- geroep; -heey sexy lady- ...of, soms lijkt er een hele band uit die tiet te komen!...om nog maar te zwijgen wat de trilstand teweeg bracht! en nee er mankeert u niets aan uw visuele vermogen! 

toen ik voor het eerst deze constatering deed -alweer een tijdje geleden- keek ik vol ongeloof naar dit -deze door mij blijkbaar geheel ontgane ontwikkeling van dit  fenomeen...
inmiddels is dit gedrag meer regel dan uitzondering en lijkt er zich een trend te manifesteren. zo heeft het gros inmiddels 1 grote en 1 kleine(re) borst, ach en niemand die het meer vreemd vindt!

ik heb het over: DE-MOBIEL-IN-DE-BH-DRAAG-DAGEN! ofwel: het sociale netwerk vrijwel de gehele dag op / naast het hart gekleefd! 

mijn fantasie slaat al op hol> wat zegt de (op)beller aan de andere kant van de lijn als eerste zin? 'en, voelde ik lekker?!' of, 'ach, ik hou zo van je linker borst'! (links> opdat de meeste meiden rechts zijn en dit gemakkelijker 'pakt').

nu dacht ik deze ontwikkeling inmiddels te boven te zijn, echter, zaterdag zag ik dat de hema in deze hele 'in-je-bh-zo-gek-nog-niet-rage' meegaat! toen ik afgelopen zaterdag wat tussen de portefeuilles aan het kijken was, ontkwam ik niet aan het volgende beeld:


echt HEMA!


ik vond het wel een uitvinding, want, waar laat je het kleingeld als je uit gaat. toch niet in je portefeuille in je handtas zeker?! >> onhandig als je lekker aan het stappen bent en steeds met een dronken kop op zoek moet gaan naar ...toch?! en zo geschiedde: links de mobiel, rechts the money! maar niet heus

om nu (weer) een heel lang verhaal kort te maken: het straatbeeld van de vrouw zal er niet fraaier op worden. mannen, wees voorbereid op:

dikke, trillende, piepende, fluitende, rinkelende voorgevels (+ ernaar graaiende vrouwen!)

het riekt naar ordinairiteit, maar, zijt gerust, het zijn slechts de hypermoderne mobieltjes en superhandige goedgevulde geldzakjes die u hoort en de van-deze-gemakken-voorziene-trendy-vrouwen die u ziet! juist ja, daar waar u ze het allerminst had verwacht! got ya!




de nieuwe trend! go all the way! prop alles er maar in!