12.5.13

BEAUTIFUL FAREDA -2-



















































vorige maand deed ik een fotoshoot met Faredathe girl with the porcelain white skin and beautiful face! vandaag maakte ik een
selectie uit de vele foto's. 1 van de foto's zal de basis vormen voor een groot gezamenlijk werk met OSCART >> we'll start next week with our photo-painting. just a few photo's I selected here...soon more to see! 
-styling + photography by CHAOS!-.




























































backstage-info
naar aanleiding van de vorige foto kreeg ik veel reacties: 'wie was dat bijzondere meisje op de foto...'
in het kort even het hoe, wat en waarom -voor iedereen die nieuwsgierig was/is:

een aantal jaren geleden zag ik een meisje achterop een bagagedrager zitten...in de guldenstraat in groningen... het beeld van 'dit meisje achterop de bagagedrager' bleef in mijn gedachten...haar zou ik graag eens fotograferen-. 

een paar maanden geleden kreeg ik de kans om met 'het-meisje-van-achterop-de-fiets-door-de-guldenstraat' een shoot te doen. > thanks to bianca!



inmiddels heb ik fareda leren kennen als een lief, mooi en fotogeniek meisje van tien! ze woont in londen...en het zal mij bevreemden als ze niet (heel) binnenkort zal worden benaderd door een castingburo! ... but till that time... CHAOS! is proud to present: fareda.