29.9.13

CHAOS>> OPEN ATELIER ZONDAG 6 OKTOBER a.s.

in mijn atelier zijn de muren sinds een week behoorlijk leeg en lijken ze witter dan ze al waren. alle werk verdween vorige week richting de expo in hoogeveen... er hangt enkel nog een zwart-wit portretje in een lijstje van 10x15, gemaakt vorig jaar mei. soms zijn dingen ook niet goed te timen...expo, open atelier... tegelijkertijd. deze week heb ik strak gepland en zal ik een halve week in mijn atelier zitten om zondag recente foto's te kunnen laten zien. ofwel: u bent van harte uitgenodigd om mijn werkplek te komen bekijken en tevens enkele nieuwe werken! 

in het kader van de A-kwartier-kunstroute zal ik mijn atelier/ CHAOS openen voor publiek. de flyer met hierop de kunstenaars/ deelnemers is te verkrijgen bij veel winkeliers in de stad, de vvv, het museum...