12.9.13

ZOVEEL PRINTJES!


helaas is het zomerseizoen weer voorbij, en ontdekte ik dus net te laat dat ik ook met een hert, of een groene kever tussen mijn benen had kunnen pronken op het strand! mijn god wat een gemiste kans! ik heb even gedacht dat de dierenwereld op je shirt wel over zou waaien, want wie loopt er nu met een geeuwende open tijgerbek te pronken? esthetiek zit 'm mijns inziens niet in 'het  kleurenkopietje van een wild animal all over'!...laat staan dat er deze zomer ontelbaar veel badpakken werden geprint met wel hele verantwoorde foto's. echter, was het maar zo verantwoord om de schedel van vriendlief? te laten verbleken onder de hete zonnestralen...nietsvermoedend een schril contrast: de drager verkleurd en de schedel verbleekt. yolo
  

voor de winter heb ik mijn luiaard besteld! als ik met dit shirt voor mijn klassen verschijn, wordt alles in 1 klap duidelijk! 



en, ik ga dan toch nog even door. gaandeweg wordt het natuurlijk steeds fraaier. we kunnen tegenwoordig werkelijk alles 'uitdragen' wat we willen en wie we willen. het wordt maar complexer. want naast onze eigen style (voorzover we die al hadden overigens!!), moeten we ons ook gaan bedenken met welke print-style we tegenwoordig op onze buik -en armen!- lopen. lastig hoor die keuzes iedere dag maar weer...






















just for the real>>  animals are to funny to mock with!