21.12.13

WINTERWELVAART / info / H.N. WERKMANHUIS


WINTERWELVAART
sterrenbeeld kunstroute
info >>  atelier CHAOS



het was weer een drukte gisteren -vrijdag- tijdens de opening van mijn atelier [CHAOS]. de meeste bezoekers zijn gefascineerd door het prachtige uitzicht vanuit mijn werkplek over; de verlichte schepen; kraampjes en het mooie zicht op de high-lights van de stad… gewapend met camera's komen de meesten het atelier binnen gelopen. het besef dat deze ruimte zeer specifiek is, met name omdat dit -een deel- van de werkruimte was van de wereldberoemde groninger kunstenaar H.N. WERKMAN, is er bij een enkeling. ik zou in feite een kleine wand in mijn atelier moeten 'inrichten' als eerbetoon aan deze beroemde kunstenaar. -hier wordt aan gewerkt!-. op sommige momenten ga ik even terug naar hoe hij in 'mijn atelier/ruimte' van het werkmanhuis heeft gewerkt…hoe hij starend over de stad, zich heeft laten inspireren door de gevels aan de kade, de mooie doorkijkjes, de straatjes…ik ben trots op deze plek! een plek met een verhaal.



vandaag en morgen zal mijn atelier weer open zijn voor publiek. 
ZATERDAG >>> 15.00 uur tot 18.00 uur
ZONDAG   >>> 15.00 uur tot 18.00 uur



aan het werk in de drukkerij / werkmanhuis






H.N. Werkman aan het werk / @ atelier werkmanhuis / lage der a.





++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

WELKOM!

gisteren / 19.00 / atelier CHAOS / lage der a



www.winterwelvaart.nl