21.8.15

achterstallig onderhoud

mijn excuses, mijn site is een chaos. niet alleen in de vormgeving en inhoud wellicht, maar tevens met betrekking tot de-achterstalligheid-in-onderhoud. mijn laatste blog schreef ik in december, welgeteld meer dan zeven maanden geleden. de tijd vliegt én ik ben nimmer een ster geweest in het onderscheiden van hoofd en bijzaken. want wat heeft de prioriteit: het uploaden van een foto [voor mijn site] of het creëren van een nieuw werk in mijn atelier ...
ik maak, ik fotografeer en vervolgens blijft dit op mijn bureaublad van mijn macbook in het mapje 'voor site'. 

ik facebook wel. een slap aftreksel natuurlijk. maar goed, ik laat van mij horen. dan wel niet aan de hele wereld, mijn vrienden vertel ik met enige regelmaat wat ik doe en met wie ik wat beleef. echter, ik heb mij voorgenomen vanaf volgende week maandag iedere week weer een blog te schrijven en tenminste iedere week 1 nieuw werk te uploaden naar mijn chaos-site. al was het alleen maar om mijn gemaakte werk beter te documenteren

vandaag al wel een paar foto's van mijn nieuwe WTF-serie [wasted time flies]. een serie gehaakte kleden. te zien op het noorderzon performing arts festival groningen. van 20 t/m 30 augustus iedere dag van 16.00 tot 22.00.