15.12.15

update

work | photography by CHAOS | new series | head over heels


het is alweer een tijdje geleden dat ik m'n laatste blogje schreef. ik kwam mijn belofte niet na. de belofte om iedere week tenminste 1 blog te uploaden. 1 foto, 1 item, een paar woorden, dat moest te doen zijn, toch?
nee, het is niet gelukt. spijtig genoeg. vooral voor een ieder die daadwerkelijk geïnteresseerd is in mijn art-works…

mijn post-cards [visitekaartjes] worden gretig meegenomen bij de expo's die er momenteel zijn, echter, mijn site, noch mijn blogs houd ik up-to-date. ik denk dat ik mij een goed voornemen moet voornemen voor 2016! 

op Facebook post ik vrij regelmatig. 
een update van facebook dan maar even. bij deze: [vrienden worden kan ook…dan houd ik je in elk geval vrij regelmatig op de hoogte van expo's en new-work >> facebook: sandra de groot]

komend weekend zijn er 2 openingen [doorlopende expo's]:

# de [sterrenbeeld] kunstroute tijdens de winterwelvaart van     vrijdag de 18e december t/m zondag de 20e december tot 16.00 uur. zie www.winterwelvaart.nl

# expo in Y2: opening zondag 16.00 uur. [zie facebook Y2]

# tevens is mijn werk deze maand (en januari) te zien bij MIDI-brasserie. www.brasseriemidi.nl


WELKOM!










CHAOS bij MIDI:


artwork | chaos | bij MIDI

MIDI


























en ...CHAOS + OSCART stonden in magazine STAD 


artikel in magazine STAD -december 2015-