9.2.16

HOW I WORK

HOW I WORK

het is een on-going leerproces [voor mij]: hoe weet de consument en kunstliefhebber je te vinden?! en krijgt hij via de website genoeg informatie en beelden om precies te weten hoe je werkt, wat je maakt als kunstenaar?
ik heb jaren geleden veel tijd gestoken in de opzet van mijn site, echter, het blijkt dat deze toch behoorlijk wat informatie mist. ook het toevoegen van nieuwe dingen is lastig. de site-bouwer van toen, bouwt geen sites meer… en aanpassingen kan ik daarom in mijn huidige site zelf niet maken. 
ik krijg vaak te horen dat het lastig is te interpreteren hoe ik werk...wat gemaakt wordt is redelijk overzichtelijk, thans de stijl. 
ik werk autonoom, maar tevens veel in opdracht. dit laatste is iets wat (nog) niet goed zichtbaar is online. temeer ook, omdat ik de opdrachten voor particulieren respecteer (mbt privacy-beeldmateriaal), en deze daarom vaak niet publiceer. ik ben aan het uitkijken naar aanpassingen mbt mijn site, en wellicht komt er een nieuwe. 
keep you informed!