2.10.16

NEW PROJECT | kNOT lights!

first kNOT = ready! 





een belachelijke tijd geleden ‘talking about my last blog’...


druk gehad, zeg ik dan maar. echter, mijn ‘posts’ zijn merendeel op Facebook en instagram het afgelopen jaar.

maar, een nieuw project dus.

enige tijd geleden (vorig jaar ergens) kreeg ik erg veel zin om naast mijn haak-, brei en weefprojecten MACRAMÉ te proberen. 
door (echt) tijdgebrek kwam het er niet van (opknappen tuinhuis, veel uren voor de klas, een gezin, sociaal leven...kortom, je kent het wel...).


working | kNOT no.2


vorige maand heb ik wat kluwen touw gekocht en ben begonnen met 
wat-knopen-uitproberen. tot diep in de nacht was ik eindeloos knopen aan het herhalen en aan het oefenen....en dan worden vandaag dan de eerste objecten geëxposeerd! het is een project dat nog lang niet klaar is. het ligt in de bedoeling om een groot aantal te maken met verschillen in vorm, textuur, grootte... 

het begin is er...en het project wordt (in het voortraject in beeldmateriaal) goed ontvangen op Facebook! :) 

het plan is om tevens dit project-in-progress te plaatsen op mijn blog. keep you informed! en mocht je nieuwsgierig zijn en/of vragen hebben, dan kun je mailen: info@chaos.si. (ik wil best in opdracht iets in de trant van dit project maken...). 

maar eerst: VANDAAG bent u welkom bij HET WERK, PARADIJSVOGELSTRAAT 10 in GRONINGEN!