26.8.15

stand van zaken WTF's op Noorderzon [Performing Arts Festival]

stand | stuffngoods | noorderzon 2015

vanaf vorige week donderdag is mijn WTF-serie [haakwerken| stukken] te zien op het noorderzon www.noorderzon.nl performing arts festival groningen. omdat ik best nieuwsgierig was wat de reacties zijn op de WTF's, heb ik een paar avonden op gepaste afstand de stand [stuffngoods] geobserveerd. ongelooflijk leuk, en doch ook bijzonder verbijsterend hoe een mensen-massa reageert op allerhande selfmade 'stuff' in de stand. de meest gehoorde woorden op mijn WTF's: dat kan ik ook! deze zin herhaalt zich meermalen op een dag. het gedrag hierbij is tevens hilarisch… [observatie: vrouw pakt een kleed en werpt deze met afkeurende blik + luid en duidelijk uitgesproken bovenstaande zin terug op het rek…ze kijkt haar man aan die naast haar staat…hij reageert niet…]. 

maar, tevens ook een groot aantal zeer enthousiaste mensen en bijzonder mooie complimenten over de serie…en fijne gesprekken!

de WTF's zijn nog t/m zaterdag aanstaande [29 augustus] te zien bij de stand van stuffngoods http://www.noorderzon.nl/programma/programma-items/stuff-n-goods. kom vooral even langs om te ervaren, je te laten inspireren en/of te constateren dat je wellicht zelf bijzonder makkelijk iets kunt maken! en 't alleen maar 'even' moet doen!  ha! 



WTF-serie + artwork behind |photography by CHAOS

WTF-serie |  nr.zero