8.2.16

een kunstopdracht van 'Moen'




werk gemaakt in opdracht voor 'moen'  | 40x30 | atelier CHAOS


tijdens de maand december is mijn atelier een lang weekend geopend [kunstroute winterwelvaart]. er komen (echt) honderden mensen mijn atelier binnengelopen…ze komen voor het uitzicht over de stad en ook voor mijn kunst [wellicht in andere volgorde?!].

een weekend lang vreemden over de vloer in mijn kleine ruimte bovenin het Werkman pakhuis, dat is altijd even een 'dingetje'. ik bereid mij een week mentaal voor…en als het weekend voorbij is, dan ben ik opgelucht en kijk ik altijd terug (ik doe dit nu zo'n vier jaar)op een paar enerverende dagen met hele leuke ontmoetingen en gesprekken. De reacties op mijn werk en de atelierruimte zijn ook zo positief. ik word er blij van! 

zo kwam 'Moen' enthousiast mijn atelier binnen. aanschouwde, nam een [visite]kaart mee en belde mij de week erna met de vraag of ik voor haar een werk kon maken van 2 foto's die haar dierbaar zijn. 
ze nam de fotootjes mee naar mijn atelier…
vorige week kwam ze het gemaakte werk ophalen. 

fotootjes 'moen'