29.2.16

vakantie | shoot

vakantie! …en daar waren we dan ook er-rug aan toe! wat een week zeg! de laatste stagebezoeken gedaan, fotoshoot, nog een fotoshoot, nog een reeks stagebezoeken, werken aan een opdracht in mijn atelier… en ik had ook nog een gezin…

het is allemaal prachtig en leuk, maar het lijkt alsof het een race is waar geen houden aan is…mijn vader noemde mij laatst een sneltrein zonder (tussen)station…haha!

maar goed. we kunnen weer even wat bijtanken. alhoewel: de fotoshoot van afgelopen week door buro binnenhuis|sabine burkunk en fotograaf hans mossel heeft een hoop stof doen opwaaien. in de zeer letterlijke zin van het woord. mijn zolder staat nu vol met zooi… ik moet deze troep nodig gaan uitzoeken, opruimen en verkopen! ik verplaatste slechts de overtollige spullen van de ene verdieping naar de andere… deze week heb ik dus hard nodig om mijn huis wat op orde te brengen!! [ware het niet dat er nog -tig projecten op mij wachten…]

buro binnenhuis heeft een poging gedaan om 'ons' in twee dagen (atelier oscart en chaos) goed in beeld te brengen, haha. en dat hielt in: engelengeduld! we zijn nogal uitgesproken zeg maar…
binnenhuis wilde een totaal-beeld [huizen, ateliers, life-style] van ons als kunstenaarsduo chaos en oscart. ik ben zeer benieuwd naar het resultaat! het was een enerverende leuke dag, doch was ik nadien gesloopt! [ben mentaal niet opgewassen tegen de confronterende foto's van en over mezelf…hoe prachtig en positief ze ook zijn. er valt nog steeds een hoop te leren…ha!].


alvast een paar foto's. 


atelier | oscar venema

ATELIER CHAOS | sandra de groot