15.5.17

nieuwe dingen...


nieuwe serie : kNOTs
handgeknoopte sculpturen 


...Er zit alweer 5 maanden tussen de laatste blog en dit schrijven. het is abnormaal hoe tijd mij continu lijkt in te halen...

momenteel werk ik hard aan een nieuwe serie kNOTs (handgeknoopte lampen/sculpturen)...er komt een expositie en ik werk aan een fris concept voor mijn fotografie. een nieuwe site is in ontwikkeling, welke mijn huidige werk beter vertegenwoordigd. de chaos.site is momenteel een ratjetoe (hetgeen ook zeker bij mij past overigens...). ook hierin haalt de tijd mij in: de sites van tegenwoordig zijn prachtig vormgegeven. ofwel: het moet strakker, verantwoorder en de foto’s dienen haarscherp...de tekst doorwrocht van definities die eveneens zeer verantwoord zijn..hip ook om woorden als ’duurzaamheid & hergebruik’ te benoemen. in de wereld van fotografie en design loop ik dus behoorlijk achter als het gaat om professionalisering van virtaliteit! ik werk eraan...het duurt even, maar er komt iets prachtigs. promise!

keep you informed.