5.4.12

GRETIG GROTER

kleine jongens worden groot. zo ook merlijn. niet alleen in de lengte -de groeispurt schijnt aanhoudend te zijn...wanneer stopt deze even aub> ik blijf maar kopen voor deze jongen ,maar ook de hersentjes staan continue op scherp en zuigen alles gretig op wat aan informatie wordt aangeboden...maar ook wat niet wordt aangeboden! kan meneer zich wat minder bemoeien met mijn zaken!?. deze ochtend zou ik voor merlijn even een uitnodiging maken voor zijn feestje volgende week ***MERLIJN IS 7 APRIL JARIG***(10 jaar!)... in photoshop zit ik een beetje te spelen  al mijn handelingen in dit programma volgt merlijn nauwlettend en hij neemt het (af en toe) van mij over en tot mijn verbazing ontstaan er leuke dingen! hier dan 'ons' grafisch vormgegeven uitnodigingskaart!

over lettertypes, rotaties van teksten, layers...name it: merlijn has the answer! -VOORKANT KAART-


ok, kleine jongens worden groot, maar toch MOET  er een  kek fotootje van een 'smurf'' in kijk, dat zou ik dan weer niet zo gauw doen! hum.   -ACHTERKANT KAART-