14.7.12

INTERVIEW met CHAOS!&OSCART

oscart & chaos!


enige tijd geleden kwam er een telefoontje van de redactie van een magazine bij ons binnen: of er een interview mocht komen in hun tijdschrift; golf and lifestyle. we vonden dit een heel leuk idee, en stemden in. we werden een paar uur lang geïnterviewd door irene van benthem in het atelier van oscar in 'het paleis' en een week erna gefotografeerd door susan schuls




4 pagina's interview golf and lifestyle magazine




toen we vorige week op een openingsfeest van het nieuwe kantoor van speciaal advocaten verschenen, sprak een heer ons aan: 'heej, ik zag jullie vandaag in een magazine...fantastisch werk maken jullie zeg!'... -huh? nee hoor, ik zou niet weten..., zei ik nog...o, ja...ik had het interview niet meer scherp in mijn gedachten, en was tevens in de veronderstelling dat het magazine pas in september zou uitkomen... en 'k was al helemaal niet bezig met het feit dat we wellicht ooit herkend zou worden, haha!- 
anyway, het magazine is uit en het is een heel eerlijk en leuk stuk geworden!-

even de foto's uitgelicht>>







mocht je het interessant vinden om ons interview te lezen?>> 
golf and lifestyle magazine, number 2, 5e jaargang, is te bestellen via>> golfenlifestyle.nl issn. 1877 - 6973


-wellicht volgende week te lezen hier in dit blog...-