19.7.12

ROBIN-SHOOT!





een fotoshoot met robin stond al een tijdje in de planning. toen ik haar weer tegenkwam, had ze haar haren net gebleekt en momenteel ook alweer zwart! en gekortwiekt en hierdoor kreeg ze een prachtig jongensachtig, brutaal koppie. precies wat ik op dat moment nodig had. afgezien van het feit dat ik fan ben van haar meest waanzinnige tattoos ever: een panterprint, welke aan de binnenzijde van haar arm met een veter is 'dichtgeregen'; de naam van haar zoontje op de andere arm; love op de rechter middelvinger; links van haar zij bevindt zich tekst; en nog vers van de tattoo-shop ook op beide handpalmen staan letters die samen de zin 'without evil, there's no good' vormen...  


nu ik bezig ben met oscar om werk te maken voor de noorderlicht tentoonstelling, was ik ervan overtuigd dat robin heel mooi binnen ons concept zou passen! we zijn toen samen gaan brainstormen...: een friese-vlag-mannenslip-op-het-hoofd als uitgangspunt...dat moest het gaan worden...en ik wist dat het ging lukken om robin op een manier in de camera te laten kijken zoals ik die voor ogen had!...ehm, het was nog wel even zoeken tijdens de shoot hoe we de herenslip zouden 'gebruiken'...want hoe zet je in godennaam op een coole manier zo'n ding op het hoofd, zodat het lijkt alsof het een vanzelfsprekendheid is dat dat geval daar gewoon hoort...!...maar, het gelukte!! na diverse verwoede pogingen (zie onderstaand)

bovenstaande foto is weer niet de foto die we hebben geselecteerd voor de expo die foto is uiteraard mooier!! ;)...toch wilde ik alvast een paar foto's tonen van de shoot>>>


het was even zoeken naar de juiste styling mbt de slip...

...moslima...

 zeeuws meisje...


nadat ik de foto's van ons chaos+oscart-concept had geschoten ging ik nog even door met een paar idee/concept+styling-dingen... een kleine impressie>>> 










ik ben u verschuldigd:


1 korte toelichting op de herenslip:
vorige maand hebben we slips gekocht met de friese vlag als print ...toen we voor een fotoshoot met ons model fey een dag in friesland waren en het nodig vonden om onderbroeken in te slaan...na een dag hard werken heb je het soms nodig om even je gedachten op hele andere zaken te zetten klaarblijkelijk...- ;)...











robin, thanx thanx thanx girl, you did great!!