22.6.13

KAST OPRUIMING!


mijn kast opgeruimd...





een gigantische stoffen verzameling is er in de loop der jaren ontstaan in huize de groot. van vintage bloemen-/gordijnstoffen, tot aan veel gehaakte kleedjes, borduursels, ouderwetse kinderprintjes, gebreide plaids. ik heb er inmiddels twee kasten aan gewijd. zichtbaar aan gewijd >> 'onzichtbaar' twee stellages op zolder...
1 kast staat kleurrijk en rommelig uit te puilen temidden van onze woonkamer, en de andere kast staat ingetogen, doch ubervol in mijn atelier. 

mijn stoffen kast @ atelier CHAOS!



chaos! @ atelier chaos!



opruimen is niet zo mijn ding. evenmin als schoonmaken en weggooien. zo nu en dan is het zaak om alles even door de handen te laten gaan, en gewoon weer terug te leggen...en af en toe dan rangschik ik de stoffen en ontstaat er iets 'bruikbaars' (een kleed voor in mijn old caravan)... zo ook vorig weekend...en het weekend daarvoor... 


een vorm van 'opruimen'>> lagen stoffen rangschikken en aan elkaar stikken...klaar!


zoon merlijn vindt de belachelijke verzameling geen probleem. hij komt graag met een idee/ontwerp en weet dat hij mij hiermee helpt door de verzameling 'stoffen' te komen...tssss

merlijn leverde zijn ontwerp ...



en ik maakte.... /  'enderman / minecraft'


mijn volgende 'opruimingsresultaat' zal zijn: een lederen tas. de lappen leer liggen in een doos gestapeld en staan behoorlijk in de weg op mijn atelier! 

wordt vervolgd...