14.6.13

MODESHOW backstage

the eye has to travel! luidde de titel van de modeshow woensdagavond 12 juni. de grote inspiratiebron achter dit thema: diana vreeland! who don't know her! eens per jaar zetten onze leerlingen van modestyling een wervelende show neer in de kleine zaal van de oosterpoort. ieder jaar kruip ik weer met mijn camera 'op de huid' van de uber zenuwachtige meiden en jongens achter de coulissen: daar waar het echt allemaal gebeurde dus!

19.00 uur:
mijn ogen gingen 'op reis' (+camera) langs de zweterige, broeierige, naar parfum, haar- en nagellak meurende kleedkamers van de modellen. ofwel: ik zocht het zenuwcentrum op. zo ook dit jaar leek het alsof er een orkaan had gewoed in de kleine ruimtes backstage. alles lag doorelkaar. zo trof ik aan: nepwimpers op een eetlepel, bh vulling in -een bijna leeggegeten- albert heijn salade, shag in een limonadebeker, hairextensions onder een oksel (per ongeluk)...en kleren all over the place! 

ik observeerde de hectiek en maakte hier en daar een shot...
onderstaand een kleine impressie...

als docent ben ik weer eens trots op onze opleiding modestyling: ze (we) doen het effies weer: een prachtshow door prachtige jongens en meiden! 


BACKSTAGE
























END OF THE SHOW









...on stage!