29.11.13

CHAOS & OSCART - AROUND THE CORNER IS THE FOREST / THE MAKING OF!

lieve allemaal, we willen jullie heel erg bedanken voor het      -mede- mogelijk maken van het succes van onze EXPO 'AROUND THE CORNER IS THE FOREST'!! in het prachtige gebouw van de GASUNIE groningen. we waren zeer blij verrast door de enorme opkomst…zeer vereerd ook! dank jullie wel voor de lovende woorden, de ongelofelijke positieve reacties en mooie flessen wijn!... oscar en ik denken morgen even terug aan de dag van vorige week: Sunday november -24th-, what a day, what a day! 

+++++


een tijd lang was er geen ruimte in mijn hoofd en agenda om iets aan mijn blog toe te voegen. vol = vol. zo ook mijn site: het hoogstnodige kwam er op en na twee jaren online te zijn, hebben de nieuwe werken nog steeds geen plek gekregen. ik poog soon mijn site wat om en op te bouwen + te updaten naar een goede en recente. ofwel: een goed voornemen alvast voor 2014! 

gisterenavond vond ik het nodig om 'nog even' een filmpje in elkaar te zetten. gewoon, omdat ik plots de toegevoegde waarde zag van bewegende beelden mbt de totstandkoming van ons master pièce van de expo -zo noemen wij nu eenmaal het schilderij dat de titel van de expositie draagt-. hoe 'master' deze is, beoordeelt natuurlijk de toeschouwer zelf en niet wij, tsss. 
eenvoudig is het nog niet, om uit een groot bestand fotootjes en losse-flarden-beeldopnames het juiste te zoeken en te comprimeren tot een beetje een leuk geheel. nu weet ik pas hoeveel tijd mijn leerlingen kwijt zijn aan 'presentaties/beameren/filmpjes maken'…

het is me gelukt [let u niet op de beginnersfoutjes, en onvolkomenheden die (bijna) onoverkomelijk zijn bij 'het voor de eerste keer en snel willen…]begrijpt u het nog? mooi!
hier dan een kleine impressie  -toch nog 10 minuten- van 'around the corner is the forest' FROM ATELIER TO EXPO! enjoy! we did! 


OSCART & CHAOS | EXPO around the corner...
fotografie OSCART + CHAOS door Koos Boertjes www.boertjens.nl









THANK YOU ALL,

CHAOS + OSCART