5.6.14

NEW: CHAOS-T-SHIRT

vandaag ontwierp ik een t-shirt. of nee. de site-beheerders van mijn site http://chaossi.see.me zetten mijn foto op een shirt! …en stelden mij de vraag of ik dit shirt in de verkoop zou willen hebben/doen. 

nou dat wil ik wel. bij deze. de shirts zijn te koop. mocht je geïnteresseerd zijn, dan kun je mailen naar info@chaos.si 
dan krijg je info over de bestelwijze/prijs/etc.! 
a CHAOS-photo-shirt for you?!

[het is best grappig te noemen dat 'de neus' precies onder de oksel uitkomt in het ontwerp…dat dan weer wel… -in art everything is possible and nothing weird!- …



voorzijde

achterzijde




vandaag, vrijdag, krijg ik bericht dat er meer mogelijk is mbt het ontwerp. ik ben zelf wat met de foto gaan schuiven…er zijn dus verschillende shirts!





en dat ik direct na het plaatsen van mijn blog, onderstaand bericht in mijn face[book] krijg is dan wel weer heel erg toevallig…