29.2.12

SCHOON!

mijn boekenkast is de laatste tijd vooral uitgebreid met 'kijkboeken', naslagwerken en veel, heel veel magazines! ik krijg ook het liefst 'gekke' boeken en het liefst onverantwoorde boeken.. 
vanmiddag bladerde ik door het boek low cost design -vorig jaar gekregen van oscar- en kwam hierin een foto tegen die ik opmerkelijk vond nu staat dit boek vol opmerkelijkheden en vreemdsoortige dingen maar deze foto bracht mij toch ook wel op een idee. ik vraag me alleen af of het gewaardeerd wordt als ik dit briljante idee ook ga toepassen op mijn toilet. of, men vraagt wat het flesje daar doet, of men wordt kwaad omdat ik wellicht zou kunnen denken dat 'ie' niet schoon genoeg zou zijn?!...terwijl mijn bedoeling echt goed is> wie wil er nu niet heel erg proper weer de toilet uit...misschien is een zeepje aan een touwtje ernaast helemaal ultiem!! es proberen...


het flesje: een prachtige uitvinding voor de man